KOŁO WĘDROWNIK

KOŁO WĘDKARSKIE

KOŁO FOTOGRAFICZNE

SKB

KOŁO TEATRALNE

GRA MIEJSKA

Tropem Zapomnianej Klątwy.

Czarownica i Gród Dzika

Chociaż pogoda pozostawiała wiele do życzenia, a o pięknej, złotej jesieni można było tylko pomarzyć to i tak w sobotę 23 września 2017 wystartowaliśmy w GRZE MIEJSKIEJ. Gra miejska to forma rozrywki, w której wykorzystuje się przestrzeń miejską jako element rozgrywki. Szczególną zaletą jest połączenie wielu innych  gier (podchody, happeningi uliczne, flash moby, gry komputerowe) w jedną całość, co wpływa na jej atrakcyjność. Tematyka gry jest zróżnicowana począwszy od wydarzeń historycznych, przez powieści, po historie wymyślone przez autorów gry. Głównym celem jest integracja, współpraca zespołowa oraz dobra zabawa połączona z edukacją.

Byliśmy 27 drużyną na starcie w składzie -  kapitan- wychowawczyni  Agnieszka Gałęza oraz nieustający w walce przedstawiciele VIII  grupy wychowawczej; Patryk Burkusz, Patryk Gojtowski, Piotr Nastały i Kacper Korpal. W punkcie zapisów otrzymaliśmy mapę trasy, instrukcję oraz kartę zadań. I tak wiedzeni przez mapę i swoją intuicję przemierzaliśmy uliczki i zakamarki miasta szukając oznaczonych miejsc, a kiedy wreszcie  udało nam się tam dotrzeć to dopiero był zabawa.  Aby otrzymać punkty i upragnioną pieczątkę musieliśmy wykazać się sprytem i wiedzą nie tylko z historii ale również z przyrody, układaliśmy tematyczne puzzle, a nawet żeby zdobyć dodatkowy bonus zatańczyliśmy razem taniec zwany Belgijką. Przeszliśmy całą trasę poznając historię i tradycje tego uroczego miasteczka. Finał odbył się przy Baszcie Młyńskiej zwanej przez mieszkańców Basztą Czarownic, zostaliśmy uraczeni pyszną kiełbaską z grilla i słodkościami.

 Po zakończeniu pomagaliśmy miejscowym wiedźmom w pakowaniu woreczków z ziołami potrzebnymi na wieczorne WIEDZMOBRANIE ….. ale to już następna historia….

Agnieszka Gałęza

Back to top