KOŁO WĘDROWNIK

KOŁO FOTOGRAFICZNE

SKB

KOŁO TEATRALNE

W dniach od 08.06.2018 do 10.06.2018 wychowankowie Dawid, Alan, Krzysztof i Kamil oraz Hubert uczestniczyli w Ogólnopolskim Rajdzie Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych „Sudety”- Masyw Śnieżnika. Przez trzy dni pokonaliśmy prawie 50 km malowniczych górskich szlaków. Mieliśmy okazję zwiedzać kilka urokliwych miejscowości tj. Międzygórze, Długopole Zdrój, Wilkanów. Podziwialiśmy piękne widoki jakie rozpościerały się ze szczytów Śnieżnika i Czarnej Góry. Serdeczne podziękowania dla Pani Ludmiły, która była naszym przewodnikiem i w ciekawy sposób opowiadała o historii regionu Kotliny Kłodzkiej.

Po zakończeniu naszych górskich zmagań zwiedziliśmy jeszcze Kłodzko i tamtejszą Twierdzę wraz z podziemnymi chodnikami kontrminerskimi.

W poniedziałek 11.06.2018 udaliśmy się do Wrocławia gdzie spędziliśmy wspaniały dzień w tamtejszym Ogrodzie Zoologicznym. Chłopcom najbardziej podobało się Afrykarium, w którym podziwiać można tysiące gatunków ryb, ssaków, płazów i gadów zamieszkujących Afrykę.

Opiekunami chłopców podczas Rajdu i wycieczki do ZOO byli wychowawcy grupy piątej Tomasz i Michał.